Amikor legszívesebben visszaaludnál: motiváció reggelre

Szerző: Diákszemmel

Sokan vagyunk, akiknek a reggel nem a legproduktívabb időszak: az biztos, hogy még aludnánk, mikor csörög az ébresztő, és a délelőtt folyamán tuti, hogy csak félálomban tevékenykedünk. Kinek mi vált be?

Olvassunk néhány motivációs tippet, ami mégis elviselhetőbbé teszi a reggelt:

– Úgy feküdj le, hogy a másnapi feladatok közül valamelyik érdekesre gondolsz. Így reggel már szinte várni fogod, hogy hozzákezdhess, és ez motivációt ad.

– Gondolj legalább három jó dologra, ami vár rád a nap folyamán. Legyen az a pizza, amit ebédre rendelsz, vagy a kedvenc sorozatod új része, amit megnézel, ha hazaértél.

– Állíts be különböző ébresztőket már akkor is, amikor felkeltél. Tagold a reggeli készülődést, mondjuk van 20 perced a fürdőszobában, akkor 20 perccel ébredés utánra is állíts egyet. Utána újabb negyedóra a reggelire, végül pedig szólaljon meg egy tíz perccel azelőtt, hogy el kell indulnod. Ez nagyon hasznos, mert tudod azt is, hogy hiába nem fésülködtél még, tíz perc múlva akkor is el kell indulnod.

– Oké, ez elég kemény: állítsd be a reggeli ébresztőd úgy, hogy csak akkor hallgasson el, ha leolvastad a QR kódot, ami a fürdőszobában van. Ezt csak vizsganapokra ajánljuk!

– Készítsd ki a ruhád előző este! Igen, ez olyan, mint kisiskolás korodban, de időt lehet vele nyerni, és az időt reggel nagyon szeretjük. Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg nagyon álmos vagy reggelente, akkor így elkerülheted, hogy totálisan össze nem illő dolgokat vegyél fel.

– Kelj fel, és még úgy ahogy vagy, pizsiben menj ki a kertbe/erkélyre. A friss levegő hamar felébreszt!

– Hallgasd a kedvenc zenéd! Jó kedved lesz tőle már reggel, ami kihat az egész délelőttre!

Forrás: lifehacker.co.uk

Hozzászólások

Szerző: Diákszemmel